بیماری پیشرفته کلیه با Ccreatinine 4.1 چگونه آن را درمان
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

بیماری پیشرفته کلیه با Ccreatinine 4.1 چگونه آن را درمان

Q: مادر من از بیماری پیشرفته کلیه رنج می برند و سطح کراتین او 4.1 است در حال حاضر. او تا به حال با فشار بالا، اما در حال حاضر او تا به آن کنترل شده و همچنین سطح هموگلوبین او را در خون است که به پایین 7.7. من می خواهم بدانم که آن را درمان می کند.
A: سلام آقا / خانم، من پیشنهاد می کنم مادر خود را دنبال رژیم غذایی کم نمک، سیگار و نوشیدن بدون مواد غذایی تند و چرب، پس نمی خواد خیلی دیر و پایبندی به حفظ تعادل بین کار و استراحت. همچنین او باید جلوگیری از ابتلا به سرما و یا عفونت به دلیل آن را بسیار آسان را به کلیه ها آلوده می شوند.
در حالی که برای مورد مادر خود را، در حال حاضر آسیب کلیوی او در حال حاضر بسیار جدی بوده است، کنترل رژیم غذایی خیلی ساده نیست می توانید کنترل وضعیت او دیگر، که نیز به همین دلیل سطح هموگلوبین او را بسیار کم شد (7.7). از آنجا که کلیه ها می تواند به اندازه کافی EPO تولید، در حالی که EPO مواد مهم به تولید هموگلوبین است. اما در حال حاضر، با توجه به آسیب شدید کلیه او آن را ناشی از تولید ناکافی از EPO، که به همین دلیل هموگلوبین او بسیار پایین است است. شما می توانید برخی از مادر تزریق EPO را برای از بین بردن کم خونی شدید او temprorily، با این حال، اگر او می خواهد برای حل این مشکل کم خونی اساسا، او باید عملکرد کلیه خود را بازگرداند. علاوه بر این، فشار خون او استفاده می شود و اگر فشار خون بالا می تواند او را تحت کنترل، آن را باعث آسیب کلیه را تشدید او به علت کاهش بیشتر عملکرد کلیه او.
در حال حاضر کراتینین او بیش از حد بالا (4.1) نیست، بنابراین اگر او می تواند درمان به موقع را، او می تواند به طور کامل بازیابی و بدون نیاز به انجام دیالیز دریافت کنید.
اگر سوالی دارید و یا نیاز به دیگر هر گونه کمک در درمان نارسایی کلیه، شما می توانید پیام را به ما ترک و یا دکتر ما در واتساپ / وایبر مشورت، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 24 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: